Strict Standards: mktime(): You should be using the time() function instead in /data/e/f/eff74be0-60c6-4e5b-944e-731cafb5ac83/1smart.nu/public_html/_root.php on line 181
Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /data/e/f/eff74be0-60c6-4e5b-944e-731cafb5ac83/1smart.nu/public_html/util/db.php on line 188 Ett Smart Hotell
BOKA SMART!
Steg för steg:
1. Boka och betala via www.ettsmart.se
2. På ankomstdagen genereras och distribueras din unika kod(nyckel) via e-post och SMS
3. När du fått din kod(nyckel) kan du anlända när det passar efter 15.00 (sen ankomst är inget problem)
4. OBS ! Nya gäster ska vara beredda att lämna ID handling på plats innan rumstilldelning och kodgenerering kan ske (anländ i tid!)
Ankomst från 15.00 ankomstdagen och avresa senast 11.00 avresedagen.
Hur gör jag vid tidig ankomst till Hotellet?
Städning av rummen sker normalt fram tom 15.00 och du kan inte räkna med att ditt rum är tillgängligt innan dess. Restaurangen har lounge utrymmen – där du kan invänta att ditt rum blir klart, om det skulle behövas.
Sen ankomst till Hotellet
Om du har tillgång till aktuell rumskod så är det inget problem att anlända sent till Hotellet. (du kan även anlända efter midnatt). Bege dig direkt till ditt rum och använd din rumskod för att komma in i rätt byggnad och rum. OBS! Du kan inte göra en rumsbokning via webben efter midnatt och få tillgång till rummet samma natt. En bokning ger dig tillgång till rummet tidigast 15.00 samma dag. OBS!
Senarelagd avresa
Hotellet saknar förvaringsutrymmen för bagage. Restaurangen har lounge utrymmen där du kan invänta tex taxi, upphämtning eller stämma träff efter din avresa.
Tidigarelagd avresa
Du kan inte räkna med ersättning ifall din vistelse avbryts tidigare än bokat.
Frukost, hur dags, var kan jag äta?
Frukost serveras i restaurangen i huset närmast Sollentunavägen. Vardagar from 07.00 och helger från 08.00
Internetuppkoppling
Hotellet har fritt internet/WiFi. Accesskod finns i rummet, du kan även kontakta restaurangen för kod.
Parkering
Fri parkering finns i anslutning till hotellet.
Förlänga vistelse
Vg kontakta kundtjänst på info@ettsmart.se
Förkorta vistelse
Du kan inte räkna med ersättning ifall din vistelse avbryts tidigare än bokat. Vid behov kontakta kundtjänst.
Ändra befintlig bokning
Vg kontakta kundtjänst på info@ettsmart.se
Vad gör jag om dörrkoden inte fungerar?
Våra dörrlås är mycket tillförlitliga. Om du har en korrekt bokning och aktuell rumskod så ska du räkna med att den fungerar. Om du trots allt får problem så kontakta antingen restaurangen på plats eller 08 350 260.
Vart vänder jag mig om jag har frågor?
Om du är på plats så kan restaurangen svara och ta hand om dina frågor. Du kan även kontakta 08 350 260 på övriga tider. Kundtjänst har öppet vardagar kontorstid och nås på info@ettsmart.se
Jag har inte fått min kod – hur gör jag?
Om du är på plats kan du kontakta restuarangen , i annat fall vg ring 08 350 260.
När får jag ut min kod(nyckel)?
Koder distribueras via text (SMS) och e-post på ankomstdagen ca 11.00.